כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשההווי ותוכןניחום אבלים בבית משפחת דרעי
ראשון, 14 מאי 2017 19:08

ניחום אבלים בבית משפחת דרעי

בשבוע שעבר הלכה לעולמה הרבנית מרת אסתר דרעי ע"ה, והותירה אחריה דור ישרים מבורך.

מרת אסתר דרעי ע"ה הייתה דוגמה ומופת לאשה צדקנית מדור עבר וכנאמר במשלי "חכמת נשים בנתה ביתה". בחכמת לב שקדה על חינוך בניה, טיפחה ועודדה אותם במעשיהם הטובים, והייתה להם אלומת אור בחייהם.

 

על בניה החשובים שליט"א נמנה הרב אריה דרעי, אשר לצד התארים החשובים שהוא נושא "יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל", ולצד מעשיו הטובים והמועילים לכלל ולפרט, הינו ידיד קרוב לשיח סוד, קרוב אל הפעילות, ותמיד בביקוריו בשיח סוד מותיר בקרב התלמידים תחושה מיוחדת ושמחה בלבבות.

 

כאשר נודע לתלמידי שיח סוד על האבל בבית משפחת דרעי, היה זה אך טבעי שהם ירצו לעלות ולנחם בעצמם את הרב דרעי.  ואכן, קבוצת בחורים ממסגרת המע"ש של שיח סוד  נלוותה אל המנכ"ל הרב שמעון לוי, ויחדיו עלו לניחום האבלים. במיוחד היה מרטיט בעת שאחד התלמידים נשא קולו בפרק חזנות מיוחד של "ק-ל מלא רחמים", והרבה עיניים התלחלחו באותם רגעים.

 

לאחר מכן עברו אחד אחד לנחם, כאשר הרב דרעי מפנה מזמנו, ולמרות שהיו אורחים חשובים, הקשיב בסבלנות לכל אחד, והרעיף מילים חמות ומעודדות על קבוצת שיח סוד, כשהוא מביע את רצונו הטוב להוסיף ולפעול עבורם, בפעולות מיוחדות לזכר אמו המנוחה ע"ה.

 

יהי זכרה ברוך.

 

 

IMG_2163.jpg IMG_2164.jpg IMG_2169.jpg IMG_2175.jpg IMG_2185.jpg IMG_2191.jpg IMG_2193.jpg IMG_2202.jpg