כניסת צוות |

 

שלישי, 14 פברואר 2017 07:34

פעילות ט"ו בשבט

הגינה עמוסת פרחים, מגוונים, זכים, טהורים, והגנן מלטף אחד אחד, כל פרח מקבל יחס מיוחד.

זה אחד מסודות שיח סוד, להתאים לכל אחד את דרכו, במאמץ לתת לכל חניך וחניכה את המרב והמיטב.

‏‏~~~~~~~~~~

טיש הכנה נערך לקראת ט"ו בשבט לחניכי כולל 'חזון דב', אצל הרה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א, אשר האיר פנים לכל החניכים, וישב אתם שעה יקרה בלב קרוב.

יחד עם הצוות ורבני הכולל השתתף במעמד זה הרב שמעון לוי, שסקר בפני הרה"צ שליט"א את הפעילות הנעשית בכולל ובמוסדות. הרה"צ עודד את החניכים וחיזקם בדברי אמונה, ולאחר מכן ניגשו כולם בזה אחר זה וקיבלו את ברכתו. הייתה זו שעה של קורת רוח, נאמרו דברי תורה מענינא דיומא, שירים וריקודים וחלוקת פירות הארץ לכבוד ט"ו בשבט, לשמחתם של החניכים.

~~~~~~~~~~

גם באוצר ירושלים חגגו את ט"ו בשבט, שם נערכה פעילות לכבוד ט"ו בשבט. הרב שמעון לוי נשא דברי פתיחה, ולאחר מכן נערכה 'סעודת אמנים', לכל כיתות הת"ת, בארוחה משותפת סביב שולחנות ערוכים.

כדי לתת לכל ברכה את הייחודיות והעוצמה, לוותה כל ברכה במצגת קצרה המדגימה את שלבי הייצור של אחד המאכלים שברכתו זהה, ונאמרו דברים במעלת ברכה זו.

אחרי הקדמות כאלו, נאמרו הברכות בכוונה מיוחדת, ועניית ה'אמן' נשמעה למרחוק. היה זה מעמד ערכי ומרגש.

~~~~~~~~~~

וכמובן חגיגות ט"ו בשבט לא נשכחו ב'מעוז ירושלים' שם נערכה - ביום חמישי שלפני שבת ט"ו בשבט - תכנית מיוחדת על ידי תלמידות כיתה ה' של ביה"ס 'מעוז ירושלים', בהופעה מרשימה לפני כל תלמידות בית הספר. והייתה זו רק הקדמה - - -

למחרת, ביום שישי, יצאו הבנות לבית הספר 'בית יעקב רמות פולין' (לשם הן יוצאות מדי פעם בתכניות שילוב מהנות), וערכו שם שוב את ההופעה, בהצלחה מרובה ובשעה של חוויה מהנה.

לצפיה בסרטון מההופעה הקש כאן

~~~~~~~~~~

חגיגות נערכו גם במערך הדיור - בנות במסיבות פורחות ובלונים מעוצבים.

 

 

01.JPG 02.JPG 03.JPG 04.JPG 05.JPG 06.JPG 07.JPG 08.JPG 09.JPG 10.JPG 11.JPG 12.jpg 13.jpg 14.jpg 15.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 21.jpg 22.jpg 23.jpg 24.jpg 25.jpg 26.jpg 31.jpg 32.jpg 33.jpg 34.jpg 35.jpg