כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהבמעגל השנהטעימות משמחת בית השואבה
רביעי, 14 אוקטובר 2020 10:32

טעימות משמחת בית השואבה

אלפי סוכות בארץ ובעולם השתתפו בשמחת בית השואבה של אנשים עם מוגבלות בשיח סוד.  במתכונת קורונה, הצליח שיח סוד לאחד אלפי משפחות של אנשים עם מוגבלות בארץ ובעולם, וליצור שמחת בית השואבה מרגשת ומחזקת.

 

את האירוע ליוו מקהלת נרננה ויענקי רובין, אליהם הצטרפו מקהלת שיר מיוחד של חניכי שיח סוד. גם השנה, התגייסו רבנים חשובים, אישי ציבור, זמרים מפורסמים ואנשי עסקים ושלחו ברכות מרגשות כדי לשמח את הילדים והאנשים עם מוגבלות שבשיח סוד ובני משפחותיהם.

 


 

 

באירוע הוקרא מכתבו של שר התורה מרן ר' חיים קנייבסקי שליט"א לכל התומכים והמסייעים לשיח סוד. הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א, והרב הראשי הספרדי הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, שלחו את ברכות התורה שלהם לחניכים ולמשפחות.


אישי הציבור: שר הפנים הפריפריה והגליל הרב אריה דרעי שליט"א, ח"כ הרב יצחק פינדרוס שליט"א, סגן שר החינוך הרב מאיר פורוש שליט"א, ראש ועדת החוקה ח"כ הרב יעקב אשר שליט"א, סגן שר התחבורה ח"כ הרב אורי מקלב שליט"א, ח"כ הרב ישראל אייכלר שליט"א, ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין שליט"א, ומר משה ליאון ראש עיריית ירושלים, אנשים חשובים אלו ראו גם הם לנכון להקדיש מזמנם בערב החג כדי להכין ברכה מרגשת לחניכי שיח סוד ולכל בני משפחותיהם.


גם זמרים מפורסמים לא נשארו אדישים והצטרפו: האומן מבלגיה הרב משה דמן, הקלרינט הרב דוד הלר, בעל המנגן הרב מאיר אדלר, הזמר מלונדון הרב הערשי רוזנבוים, הזמר הרב אלי הרצליך. בהמשך שלח את ברכתו החמה גם איש העסקים מר יואב חטב מנהל קייטרינג ארמונות חן המעסיק אצלו קבוצות של בחורים עם מוגבלות משיח סוד.


לשידור עלו הורים ממערך הדיור שסיפרו בהתרגשות כיצד ילדיהם החלו לפרוח כשהגיעו למערך הדיור של שיח סוד, וכמה שמחים ומודים לרב שמעון לוי על ארגון החסד "שיח סוד". "אנחנו מרגישים שאנחנו לא לבד בהתמודדויות שלנו" משתפת אחת האימהות, "כאשר אנחנו יושבים בסוכה שלנו ושומעים את כל האנשים החשובים שמקדישים מזמנם כדי לשמח את הבן שלנו, ואותנו, זה פשוט מחזק."

 

להשלמת האווירה יצאו רכבי שיח סוד עם רמקולים והסתובבו ברחבי שכונות ירושלים ובית שמש לשתף את שכני מערך הדיור של שיח סוד בשמחת בית השואבה. בכל פעם שהגיעו לקרבת אחת מ50 הדירות של שיח סוד, יצאו הדיירים, קידמו את פני רכב השמחה, רקדו ושמחו.