כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהסיורים וביקוריםקביעת מזוזות ע"י הגר"נ קופשיץ שליט"א בישיבת אוצר התורה בבית שמש
רביעי, 24 יוני 2020 09:15

קביעת מזוזות ע"י הגר"נ קופשיץ שליט"א בישיבת אוצר התורה בבית שמש

שירת "ימים על ימי מלך" סוערת קידמה את פני הגר"נ קופשיץ שליט"א, מרא דאתרא בקריה החרדית בית שמש, מו"ץ בבד"ץ וראש ישיבת באר המלך. בחורי הישיבה שהמתינו לגר"נ בהתרגשות הנם תלמידי ישיבת 'אוצר התורה' מבית שיח סוד, בסניף החדש בבית שמש.

 

כדי לסייע למשפחות בהתמודדות עם משבר הקורונה, פתח שיח סוד בשיתוף עיריית בית שמש סניף חינוך בתוך העיר, כך שמשפחות תושבות בית שמש לא ייאלצו לשלוח את ילדיהן למסגרות בירושלים, ולהתמודד עם אתגרי ההדבקה וההפרדה בנסיעות.

 

הגר"נ קופשיץ שליט"א, המעורה בהתפתחותה של המסגרת ותומך במתן הזדמנויות לימוד ברמה גבוהה לתושבי העיר, הגיע לקביעת המזוזות בישיבה, התרשם מסדרי הלימוד הנהוגים בה וכוללים אורחות חיים של בחורי ישיבה, צביון ישיבתי לכל דבר ושיעורי גמרא המותאמים לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, מבלי לוותר על טיפולי מקצועות הבריאות והעשרה. הגר"נ בירך את התלמידים והצוות בחום: "שתזכו לישועות גדולות בזכות מאמציכם." נציג ההורים נשא גם הוא דברים נרגשים: "מי כמונו ההורים יודעים כמה מאמצים הושקעו בפתיחת המסגרת בבית שמש. זמן הנסיעה הופך כעת לזמן של למידה ואיכות חיים שתורמת לילדינו. אנו מברכים בחום על פתיחת הישיבה בתוך העיר."

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד, חתם את מעמד קביעת המזוזות: "ראש חודש תמוז תש"פ הוא תאריך שייזכר לדורות, עם פתיחת הישיבה בבית שמש, עיר ואם בישראל. זכינו להרחיב את גבולות התורה בשיח סוד ואנו מברכים את הצוות האיכותי ואת בחורי הישיבה בעלייה מתמדת."

 

אחרי המעמד התלווה הגר"נ שליט"א אל הרב שמעון לוי לסיור במסגרות הרווחה של שיח סוד בעיר. הגר"נ כיבד את דירת הצעירים של שיח סוד בביקור, במסגרתו נמסרה לו סקירה על מערך הדיור של שיח סוד המונה 50 דירות, ומתפתח בבית שמש ובשאר ערי הארץ באופן מואץ. החמימות הביתית והקידום המסור להם זוכים דיירי הדירה, קיבלו חיזוק וברכה נוספים מהרב.

 

נוסף לתלמידי החמד הממלאים את הישיבה,  מתעתד שיח סוד לפתוח בבית שמש קבוצה במסגרת ישיבתית לתלמידים שמסגרת ישיבתית רגילה אינה מתאימה להם. הקבוצה נפתחת לבקשת הורים תושבי העיר. ניתן לקבל פרטים בטלפון: 02-6405025, באימייל: [email protected].

 

 

IMG_4495.jpg IMG_4497.jpg IMG_4498.jpg IMG_4501.jpg IMG_4504.jpg IMG_4505.jpg IMG_4508.jpg IMG_4511.jpg IMG_4514.jpg IMG_4515.jpg IMG_4518.jpg IMG_4520.jpg IMG_4524.jpg IMG_4526.jpg IMG_4532.jpg IMG_4533.jpg IMG_4535.jpg