כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהסיורים וביקוריםראש העיר בית שמש וסגן שר החינוך פתחו את שנת הלימודים בשיח סוד- ישיבת אוצר התורה סניף בית שמש
רביעי, 02 ספטמבר 2020 07:43

ראש העיר בית שמש וסגן שר החינוך פתחו את שנת הלימודים בשיח סוד- ישיבת אוצר התורה סניף בית שמש

"נעשה הכל כדי לאפשר לכל התלמידים תושבי בית שמש ללמוד בעיר. במיוחד לאלו עם המוגבלות", במילים אלו פתחה ראש העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך את סיורה בישיבת אוצר התורה של שיח סוד בבית שמש.

 

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש כיבד את הסיור בדבריו שציינו לשבח, מניסיונו ארוך השנים, את שיתוף הפעולה בין שיח סוד לבין עיריית בית שמש בהקמת הישיבה במיוחד.

הישיבה הוקמה כמענה להורים תושבי העיר שנאלצו עד כה לשלוח את בניהם ללימודים מחוץ לעיר. בזמן משבר הקורונה הפכה המשימה למכבידה במיוחד, ושיח סוד, בשיתוף פעולה עם עיריית בית שמש, פתח עבור התלמידים מסגרת ייחודית המצטרפת למערך הדיור למסגרות היום לבוגרים הקיימים ומתרחבים בבית שמש.

השנה נפתחה בהתרגשות עם עשרות בחורי חמד המנהלים סדר יום ישיבתי עם טיפולים מקדמים מותאמים. נוסף לכך צוינה פתיחת השנה בשאר מסגרות החינוך של שיח סוד כשהשנה נפתחו שלל מסגרות חדשות. יתרון הגודל של שיח סוד אפשר התאמה לאפיונים הספציפיים של התלמידים. ת"ת וישיבה חדשים לתלמידים עם אוטיזם, בית ספר ות"ת חדשים לבנים עם מש"ה ובית ספר ותיכון חדשים לבנות עם דגש על מיומנויות תפקודיות.

 

בסיור השתתפו צוות הפיקוח של משרד החינוך בבית שמש - המפקחת גב' אפרת בן צור, וחברי העירייה סגר"ע ומחזיק תיק חינוך הרב ארנרייך, הרב גולדברג מחזיק תיק תכנון ובנייה,  הרב פרנקל יו"ר החברה הכלכלית,  יחד עם גב' הולנדר סגר"ע ומחזיקת תיק רווחה. 

"היינו כחולמים עם פתיחת הישיבה בבית שמש" סיפרו ההורים באירוע. "הזכות ולא החסד שבהם מקבלים אותנו מלמדים על רוח חדשה בעיר. תודה גדולה לשיח סוד, לעירייה, למשרד החינוך  ולכל השותפים. אל תרפו מפתיחת מסגרות לכולם." 

הרב שמעון לוי מנכ"ל שיח סוד: "הכוח שאנו מקבלים כאן היום מהשותפים יעמוד לנו להמשך תוכניות הפיתוח הן בשדרוג והרחבת מסגרות היום לבוגרים והן במתן מענים מורכבים לתלמידי חינוך . "

 

 

MH1_4720.jpg MH1_4780.jpg MH1_4855.jpg MH1_4881.jpg MH1_4882.jpg MH1_4896.jpg MH1_4942.jpg MH1_5000.jpg MH1_5028.jpg MH1_5078.jpg MH1_5102.jpg MH1_5155.jpg MH1_5187.jpg