כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמתמקצעיםתהליך הבטחת האיכות של שיח סוד הושלם: כלל מסגרות שיח סוד קיבלו תו תקן בינלאומי
שני, 12 פברואר 2018 08:13

תהליך הבטחת האיכות של שיח סוד הושלם: כלל מסגרות שיח סוד קיבלו תו תקן בינלאומי

תו התקן הבינלאומי ISO 9001 הוענק בשנים האחרונות למסגרות השונות בשיח סוד, באופן פרטני. השבוע שוב זכה שיח סוד לתקן היוקרתי, והפעם הוענק התקן  לכלל המסגרות בשיח סוד, מה שמבטיח את איכות ההתנהלות בכל מערכת שיח סוד הכוללת מסגרות מסועפות של חינוך, רווחה ובריאות..

 

 

תקן ISO 9001  נחשב ל"אבי התקנים", והוא מהווה מעטפת כוללת לשורת תקני איכות המיושמים בארגון שזכאי לתקן. התקן נקבע על ידי הארגון הבינלאומי לתקינה והוא נבחן מחדש ומעודכן אחת לשנה. התקן נועד להבטיח כי הארגון משרת את לקוחותיו בהתאמה לדרישות האיכות של אלו – ואף למעלה מכך.

 

מזה שנים מיישמים בשיח סוד את העקרונות המרכזיים המנחים את כללי התקן, והשבוע התבצעה בדיקה מקיפה בכלל המסגרות על ידי צוות התקינה שאישר כי שיח סוד עומד בכבוד בדרישות. בין העקרונות המנחים ניתן למצוא התמקדות בלקוח ומתן מענה מלא לצרכים שלו, מנהיגות מצד ההנהלה, קשרי גומלין יעילים בין תהליכים ובין ספקים, השקעה בהכשרה מקצועית ופיתוח של הצוות בארגון ושיפור מתמיד הנוגע לכל התהליכים בארגון. עקרונות אלו ועקרונות נוספים, מנחים את צוות שיח סוד שפועל על פיהם ברמה מפורטת מאוד של נהלים והוראות עבודה, מה שמבטיח לחניכי שיח סוד כי הם מקבלים את השירות המקצועי ביותר שניתן להעלות על הדעת.

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד: "שיח סוד נושא את דגל המצוינות ומספק מענה כוללני מקצועי, תואם גיל ותואם קהילה. מסגרות שיח סוד מותאמות באופן מושלם לציבור החרדי והן מקצועיות ללא פשרות. מזה שנים שהמסגרות שלנו מקבלות באופן נקודתי את תו התקן הבינלאומי ISO 9001. אני שמח ומתרגש מהעובדה שלראשונה במערכת החינוך המיוחד החרדי, מקבל ארגון שלם תו תקן המבטיח כי כלל מסגרות הארגון עומדות בבדיקות מחמירות של איכות. כשבני המשפחה של החניכים שלנו יכולים לישון טוב יותר בלילה בגלל הבטחת איכות זו – אני מרגיש שאנו ממלאים את תפקידנו על הצד הטוב ביותר."