כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמסיבות וארועיםמעמד סיום פרק גמרא בישיבת אוצר התורה בית שמש
שני, 18 יולי 2022 09:45

מעמד סיום פרק גמרא בישיבת אוצר התורה בית שמש

שנת לימוד ארוכה, מלאה ביגיעה עצומה, נחתמה השבוע בהתרגשות עזה במעמד סיום פרק גמרא "אלו דברים" ע"י בחורי ישיבת אוצר התורה בית שמש.

 

בשנה האחרונה נלמד חומר הלימודים בישיבה בשיטה המיוחדת 'ע"פ דרכו', ובה הונגשה הגמרא לתלמידים באופן בו לכל בחור ובחור יש הבנה אמתית בחומר הנלמד, וידיעה מקיפה על כל המסכת, ואף נבחנו על כך אצל גדולי ומאורי הדור, ובראשם מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, וראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי שליט"א.

 

 

12.jpg 16.jpg 17.jpg 18.jpg 19.jpg 20.jpg 21.jpg 22.jpg 23.jpg 24.jpg 25.jpg 26.jpg 27.jpg 28.jpg 29.jpg 30.jpg 31.jpg 33.jpg 38.jpg A_1.jpg A_2.jpg A_3.jpg A_4.jpg A_5.jpg A_6.jpg A_7.jpg
 

 

בשמחה רבה התכנסו הבחורים ובני משפחותיהם לאולם למעמד סיום המסכת, לא ניתן היה להסתיר את רטט התרגשות העומד בחלל, הן מצד התלמידים והן מצד המשפחות וצוות הישיבה.

 

המעמד נערך בהשתתפות רבני העיר בית שמש, בראשות המרא דאתרא הגאון הגדול ר' נתן קופשיץ שליט"א, המלווה את הישיבה מראשית דרכה ובחן את התלמידים במעמד תוך הבעת התפעמות מרמת הידיעות המקיפה וההבנה העמוקה של הבחורים בחומר הנלמד.

 

הרב שמעון לוי, מנהל המוסדות, בנאומו במעמד: "כעת, כשאנו ניצבים מול רשת ישיבות של בחורים יר"ש היגעים בתורה, הננו רואים בחוש שכל העמל בשלבי הקמת הישיבות בירושלים ובבית שמש, הינם בגדר הזורעים בדמעה ברינה יקצורו".

 

כמו כן נאם במעמד מנהל ישיבות אוצר התורה, הרב אברהם קאופמן, שעמד על הישגיהם המופלאים של הבחורים, כשהוא מסיים בהתרגשות: "הלל מחייב את העניים ובחורי ישיבת אוצר התורה מחייבים את כלל בחורי ישראל".

עוד כיבדו בנוכחותם את המעמד ונאמו בפני הקהל: הרה"צ ר' דוד צבי קאהן שליט"א, הרב הגאון ר' ברוך סולביציק שליט"א, הרה"צ ר' חיים אהרן מונדרר שליט"א, הרב יחיאל יהושע רבינוביץ שליט"א, הרב ר' אברהם יצחק אולמן שליט"א, הרב ר' צבי דוידוויץ שליט"א וכ"ק האדמו"ר מספינקא ב"ש שליט"א.

 

לאחר ריקודי השמחה וחלוקת תעודות ההצטיינות ע"י המרא דאתרא שליט"א יצאו הבחורים ומשפחותיהם בהרגשה מרוממת ובתפילה על שפתותיהם כי זאת התורה לא תמוש מפינו ומפי זרעינו עד עולם.