כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמעורבות בקהילהבית חב"ד בשיח סוד במסר נרגש לבית חב"ד בפאווי
רביעי, 05 יוני 2019 07:17

בית חב"ד בשיח סוד במסר נרגש לבית חב"ד בפאווי

מיכאל בועז שליח חב"ד המיוחד הצטרף לכלל השלוחים והקהילות המנחמות את קהילת פאווי ושולחות רפואה שלמה לפצועים. בימים אלו שוהה הרב דוד לאו, הרב הראשי לישראל, בלוס אנגלס. הרב לאו יצא למסע חיזוק והרמת קרן התורה בקהילות לוס אנגלס והשתתף באירוע הוקרה שערך ארגון שיח סוד.

 

במהלך המסע, הגיע הרב הראשי גם לקהילת פאווי לאזכרה, תנחומים, ואיחולי רפואה שלמה. ליוו אותו רבני הקהילות בלוס אנגלס ונציגיהם. הרב הביא עמו פריסת שלום מיוחדת מבית חב"ד של אנשים עם מוגבלות בארץ ישראל.

בארץ ישראל ישנו בית חב"ד מיוחד במינו - בית חב"ד של אנשים עם מוגבלות. בית חב"ד המנוהל על ידי מיכאל בועז, הוא קבוצה של בחורים עם מוגבלות חסידי חב"ד שבעזרת ארגון שיח סוד מנהלים חיי חסידים פעילים. בבית חב"ד זה מתקיימים התוועדויות, יוצאים לשליחויות, מניחים לאנשים תפילין, ומוסרים שיעורי תניא לילדים.

דרישת השלום שהגיע מארץ ישראל הגיע בסרטון מרגש במיוחד של מיכאל בועז שליח חב"ד. הנוכחים התרגשו כולם מברכתו ומיוזמתו של שליח חב"ד ומהמזכרת ששלח לקהילת פאווי.

הרבי לימד אותנו שכל אחד יכול להיות שליח ולקרב יהודים לתורה. והנה שיח סוד מוכיח שזה יתכן!

 

"כולנו עם אחד.... היהודים בארץ ...." אמר הרב לאו בהתרגשות לרב ישראל גולדשטיין. כל קהילות היהודים בגולה, וכל קהילות היהודים בארץ הקודש, כולנו נשמה אחת. "כולל אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות" הוסיפו כולם בעקבות הסרטון המרגש.