כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונות"בא לכאן ותלמודו בידו"
רביעי, 06 ספטמבר 2023 11:46

"בא לכאן ותלמודו בידו"

בישיבת 'אוצר התורה' מציינים בסיפוק את פתיחת זמן אלול בהצלחה, בסימן התרחבות והתפתחות.

 

עם פתיחת זמן אלול, מציינים בישיבה את איכות הלמידה המקצועית, קידום יכולות התלמידים וההתאמה של סדרי הלימוד בצורה אישית ומיטבית לכל בחור שניכרו ובלטו לאורך הקיץ, והביאו תוצאות משמעותיות בקרב הבחורים.

 

פרק הזמן הארוך של חודשי הקיץ נתן לצוות הישיבה מרחב זמן לקידום תהליכים משמעותיים ארוכי טווח ולהטמעת מיומנויות למידה במגוון תחומי חיים. זאת בנוסף לסדר היום בישיבה הבנוי ומושתת על יסודות למידה מקצועיים ומותאמים לכל בחור ובחור באופן אישי בהתאם ליכולותיו וכישוריו.

 

דגש מהותי הושם במשך תקופת חודשי הקיץ על הווי ולמידה תורנית באווירה ישיבתית חמה ותומכת, תוך בניית צעדי חיבור לקהילה יחד עם הענקת חוסן נפשי לתלמידים להשתלבות איכותית במקומות קהילתיים ותחושת שייכות.

 

תכנית 'מעברים' נחלה אף היא הצלחה רבה, כאשר תלמידי הישיבה המסיימים את שנות לימודיהם בישיבה עברו מיפוי מקיף ומקצועי לשילוב תעסוקתי הדרגתי מותאם, ובליווי של צוות מסור אשר עוקב מקרוב אחר ההתקדמות הרצויה להבטחת עתיד עם איכות חיים תואמת ומיטבית.

 

גם פרויקט דירות האימון לקבוצת תלמידים מהישיבה הביאה לתוצאה ברוכה ביותר. אימא לתלמיד המשתתף בפרויקט משתפת: "השהייה בדירה פעם בשבוע פתחה לראשונה דלת בפניו לחוויית התנסות ותחושת הצלחה בתחומי תפקוד רבים, במהלך סדר היום בדירה".

 

הורים לתלמידים בישיבה, יודעים גם על מערך התמיכה הנרחב והמקצועי המוענק להורים ולבני המשפחה ע"י ארגון 'לגדלם' מבית שיח סוד. הכולל בין היתר הדרכות ומתן הכוונה על ידי הצוות הרב מקצועי של הישיבה, נופשים וחוויות שונות.

 

לאור ההצלחה הגדולה בפתיחת כיתת הצעירים וקליטתם המיטבית בישיבה תוך מתן מענה מקצועי בשנה"ל הנוכחית, נערכים בישיבה לקליטת תלמידים צעירים ופתיחת כיתה נוספת שתיתן מענה מותאם למשפחות החפצות להעניק לבניהם חינוך מוביל ומקצועי בצביון ובהווי ישיבתי.