כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונות"לראות את אימפריית העשייה בשיח סוד, זה לראות ולא להאמין" מנכ"ל משרד השיכון, הרב יהודה מורגנשטרן, בסיור מקצועי במסגרות שיח סוד בירושלים
ראשון, 05 מאי 2024 07:30

"לראות את אימפריית העשייה בשיח סוד, זה לראות ולא להאמין" מנכ"ל משרד השיכון, הרב יהודה מורגנשטרן, בסיור מקצועי במסגרות שיח סוד בירושלים

אתמול (ד') קיים מנכ"ל משרד השיכון, הרב יהודה מורגנשטרן, סיור ממוקד בחלק ממסגרות שיח סוד בעיר ירושלים. בפתח הסיור הציג בפניו מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, את מסגרות הרווחה בבניין ברחוב ירמיהו, ביניהן מכבסת 'רווח נקי' המיועדת לתעסוקה מוגנת, 'נופשון סביון' שאירח בחג הפסח האחרון מאות ילדים לחג עשיר ומהנה, ומרכז יום לבוגרים.

מנכ"ל משרד השיכון קיבל סקירה קצרה גם על מסגרות החינוך בשיח סוד הפרוסות ברחבי כל העיר ומחוצה לה, תוך שהוא שומע לראשונה את היקף המספרים והנתונים על מסגרות שיח סוד.

"ראיתי פה את היקף הפעילות בשיח סוד והופתעתי", כך ציין מנכ"ל משרד השיכון בסיורו, "אני מאמין שבכל עשייה ציבורית צריך להפנות אחוז נכבד לתמיכה ונתינת מענה לאוכלוסייה עם המוגבלות – ודווקא לכן אני שמח שהגענו הנה לראות ולא להתרשם מרחוק. טוב מראה עיניים בהחלט מורגש כאן ואנחנו כאן כדי לתת מענה מקיף לקהילה, על כלל הצרכים שלה".

הרב שמעון לוי, מנכ”ל שיח סוד שיתף את הרב יהודה מורגנשטרן בתהליכים המורגשים בקהילה: ״אנחנו מרגישים את השינויים המתרחשים בקהילה לאורך השנים. אנשים לומדים לקבל את האוכלוסייה עם המוגבלות בצורה יוצאת דופן עד להשתלבות מלאה בקהילה, אנו שמחים שיש אנשים בדרג מדיני המודעים למצוקות ולחוסרים ומנסים לסייע".

 

 

WhatsApp_Image_2024-05-01_at_120815.jpeg WhatsApp_Image_2024-05-01_at_120828.jpeg