כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונותהשר יואב בן צור בסיור במסגרות 'שיח סוד' לילדים ובוגרים עם מוגבלות- ״שיח סוד עשו מהפכה אדירה בשילובם של אנשים עם מוגבלות בחיי הקהילה ועבודה בתעסוקה מוגנת".
×

אזהרה

JFolder: :files: Path is not a folder. Path: /home4/sesoco/public_html/images/galleries/2024/5 w
JFolder: :folder: Path is not a folder. Path: /home4/sesoco/public_html/images/galleries/2024/5 w
ראשון, 05 מאי 2024 07:49

השר יואב בן צור בסיור במסגרות 'שיח סוד' לילדים ובוגרים עם מוגבלות- ״שיח סוד עשו מהפכה אדירה בשילובם של אנשים עם מוגבלות בחיי הקהילה ועבודה בתעסוקה מוגנת".

 שר העבודה יואב בן צור קיים סיור מקצועי במוסדות שיח סוד בירושלים, מלווה בנציגי אגף הקרנות בבטל״א, מנהל אגף להכשרות מקצועיות ניצן ממרוד.

בפתח הסיור, מנכ”ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, הציג בפני השר, את האופציות למתן הכשרות מקצועיות לבוגרים בתפקוד גבוה, במהלכו שלושה בוגרים שעובדים במשרות שונות במשק ומעוניינים להתקדם ולפתח קריירה המתאימה להם וליכולותיהם הציגו בפני השר את עבודתם הנוכחית ואת חלומם להתקדם בשוק התעסוקה.

מנהלי צוות מסגרות הרווחה של שיח סוד הציגו בפני השר והצוות המקצועי במשרד העבודה את מרכזי יום וקבוצות הנכים הפיזיים במהלכן הוצגו המאמצים של הצוות החינוכי למצות מכל מטופל את הפוטנציאל והמירב.

שר העבודה והממונה על הבטל״א יואב בן צור: ״מסגרות הרווחה ב’שיח סוד' מעניקות לבוגרים רכישת מיומנויות אישיות ומקצועיות המסייעות להם להשתלב בחברה, בחיי הקהילה ומציאת מקומות עבודה. החזון של המשרד להקים הכשרות מקצועיות במרכזי השיקום התואמות לצרכים והאתגרים של הבוגרים מתוך הבנה כי שילובם במקומות עבודה ייתן להם משמעות נוספת לחיים ויעזור לשילובם בחברה.

ביטוח לאומי פועל דרך אגף הקרנות לחיזוק המוסדות השיקומיים מתוך אמונה כי דרכם נוביל את החברה לראויה יותר, מכילה יותר - מקום שלכולם יש משמעות בו".

הרב שמעון לוי, מנכ”ל שיח סוד שיתף את השר בתהליכים בארגון:״אנחנו מרגישים את השינויים המתרחשים בקהילה לאורך השנים. אנשים לומדים לקבל את האוכלוסייה עם המוגבלות בצורה יוצאת דופן עד להשתלבות מלאה בקהילה. אנו מודים לכבוד השר וצוות לשכתו על שיתופי הפעולה יוצאי הדופן".