כניסת צוות |

 

מרכז רווחה בבית שמש

הקמת מבנה חדש למרכז רווחה קהילתי של שיח סוד בבית שמש

 

סקירה כללית

במהלך השנתיים האחרונות מפעיל שיח סוד מרכז יום ומסגרות תעסוקה בבית שמש. הבוגרים במרכז היום נהנים מטיפולים שיקומיים והם משתתפים בפעילויות פנאי ועבודות תעסוקה קלות. הבוגרים במסגרות התעסוקה משתכרים למחייתם בעצמם ומשולבים בסוגי התעסוקה השונים, בתעסוקה מוגנת במסגרת או בקבוצה במפעל תעשייתי, ואף בתעסוקה נתמכת בשוק החופשי. הם עוברים במסגרת הכשרות שונות בתחומים רלוונטיים לעבודה, כגון מחשבים ויחסי עובד-מעסיק. הם גם משתתפים בתכנית הכשרה תעסוקתית כהכנה למעבר לתעסוקה נתמכת.

מטרתו של מרכז היום היא לספק למשתתפים את הכלים הטכנולוגיים, השיקומיים והרגשיים להגשמת הפוטנציאל שלהם, והצוות המסור והמתנדבים הקהילתיים מספקים לבוגרים אלה את כל האפשרויות בכדי למקסם את איכות החיים שלהם.

 

הצורך

עד כה פועלים מרכז היום ומרכז התעסוקה נתמכת במבנים זמניים. ככל שבית שמש צומחת לאחת הערים הגדולות בישראל, במיוחד עבור האוכלוסייה הדתית, יש צורך מידי וביקוש מוגבר לשירותיו של שיח סוד בבית שמש. בשנת 2019 הקצתה עיריית בית שמש שטח עליו ניתן לבנות מבנה קבע עבור מרכז היום ומרכז התעסוקה נתמכת.

 

תיאור הפרויקט

המגרש ממוקם ברחוב שמואל הנביא ברמת בית שמש ד. שטח הבניין יהיה 1,548 מ"ר בשלוש קומות ויספק שירותים נפרדים לגברים ולנשים. קומה אחת תשמש את הנופשון בבית שמש.

 

הזדמנויות מימון

עלות הבנייה הכוללת תהיה כ -4,600,000 ₪. ישנן הזדמנויות הנצחה.