כניסת צוות |

 

דף הביתמספרים עלינואישי ציבורחברי " יחידת בראל - חילוץ והצלה" בסיור בשיח סוד

חברי " יחידת בראל - חילוץ והצלה" בסיור בשיח סוד

 

ביום ראשון כ"ה בתמוז 12/07 נערך סיור מרתק ליחידת בראל חילוץ והצלה בראשות המפקד יאיר מימון.

 

1.jpg IMG_9890.JPG IMG_9892.JPG IMG_9894.JPG IMG_9895.JPG IMG_9896.JPG IMG_9897.JPG IMG_9899.JPG IMG_9900.JPG IMG_9901.JPG IMG_9905.JPG IMG_9907.JPG IMG_9910.JPG IMG_9912.JPG IMG_9913.JPG IMG_9914.JPG IMG_9916.JPG IMG_9919.JPG IMG_9920.JPG IMG_9921.JPG IMG_9923.JPG

 

הקשר בין היחידה לשיח סוד התחיל בטיול ג'יפים מאתגר ומלהיב שנערך לבוגרי שיח סוד בערב פסח ע"י מתנדבי היחידה.

קשר עמוק נרקם בין קבוצת המתנדבים אשר הורכבה ממגוון רחב של אנשים מכל העדות והחוגים לבין הבוגרים.

המתנדבים הופתעו משמחת החיים של הבוגרים, החיות, והמסגרת החמה והעוטפת והביעו רצונם להכיר את שאר המסגרות של שיח סוד וכאן הגיע מקומו של הסיור שנערך אתמול כאות הוקרה למתנדבים וכבסיס להעמקת הקשר ושיתוף פעולה מלא בין שיח סוד ליחידת בראל.

הסיור החל בגיל הרך ובביה"ס "מעוז ירושלים" ברח' זריצקי ברמות - שם ארע מאורע מרגש כאשר אחד מהמתנדבים פגש בכיתת גן את בת אחיו והתרגש מאוד לראות אותה שמחה, מאושרת, ומשתפת פעולה עם חברותיה למסגרת.

לדבריו כאשר היא נולדה, מצבה היה קשה, היא לא הגיבה לשום גירוי ולא תקשרה עם הסובבים, המשפחה נפלה לתדהמה ולא ידעה איך להתמודד עם המצב, עד שמצאו את המסגרת המיוחדת לה בשיח סוד ומכאן הייתה הדרך קצרה לשיפור עצום ביכולת התפקוד שלה והתקשורת עם הסובבים.

המקום הבא היה דירת החורש 14 – דירה לשש בוגרות במצב סיעודי, גם שם סיפר אחד המשתתפים על ניסיון דומה שהיה לו כאשר גידל את שני הילדים של אחיו אשר היו במצב דומה במשך 13 שנים עד לפטירתם - הוא הדגיש כי אין ספק שרמת איכות החיים אשר ניתנת כאן לבוגרות לא נמצאת באף מקום אחר ומאריכה מאוד את תוחלת החיים.

לאחר מכן פנו המתנדבים למע"ש - מרכזי עיסוק שיקומיים לבוגרים, שם נערכה פגישה מרגשת בין המתנדבים לבוגרים שהשתתפו בטיול.

ארוחת צהריים, סיכום עיקרי הדברים ועקרונות שיתוף הפעולה בהמשך הדרך נערכו בחדר המנהל, ושי מיוחד חולק למשתתפים.

מנכ"ל שיח סוד הרב שמעון לוי הודה למשתתפים שהקדישו בוקר של יום עבודה לבוא ולהכיר את שיח סוד מקרוב והביע תקוה שהקשר בין שיח סוד לבראל יעמיק ויכלול את כלל הארגון.

מפקד היחידה יאיר מימון הודה בחם לשיח סוד על היום החוויתי ואמר כי יד רוחצת יד עמ"י זקוקים אחד לשני ואנחנו תמיד נהיה כאן יחד עם המקום הנפלא הקרוי שיח סוד.

ראש מנהל רווחה הרב דוד לוי הסביר כי אנו חותמים בתפילת שמונה עשרה " מגן אברהם" – א"א סימל את מידת החסד - כאן באוויר אנו מרגישים את הרצון לגמול חסדים עם יצירי הבורא המיוחדים ונקווה שתחושה עוצמתית זו תביא במהרה לגאולת עמינו וביאת משיח צדקנו בקרוב אמן.