כניסת צוות |

 

דף הביתמספרים עלינואישי ציבורמנכ"ל משרד הרווחה בסיור בשיח סוד

מנכ"ל משרד הרווחה בסיור בשיח סוד

מנכ"ל משרד הרווחה בסיור לבחינת ההתמודדות עם הקורונה בשיח סוד: "אני מודה לכל אלו ששהו כאן סביב השעון בצורה מסורה מאוד"

 

מנכ"ל משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מר אביגדור קפלן, הגיע ביום ג' לסיור במסגרות שיח סוד במהלכו בחן את ההתמודדות של שיח סוד עם אתגרי הקורונה. המנכ"ל צפה בסיכום תהליכי העבודה של שיח סוד בזמן המשבר. הוצגו לפניו עקרונות הליבה שנוסחו על מנת לשמור על בריאותם של מקבלי השירות, ותהליכי העבודה במערך הדיור ובייחוד ב'מתחם המבריאים' שהוקם ע"י שיח סוד בשיתוף צוות המטה והפיקוח במשרד הרווחה, ועיריית ירושלים, לבידוד וטיפול בחולי קורונה פעילים מתוך המסגרות ומכלל הקהילה.

 

 

המנכ"ל סייר וירטואלית יחד עם מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, בין מיצגים שהמחישו את מגוון סוגי הדירות הקיימות במערך הדיור של שיח סוד ועיין בנהלי תו תקן ניהול איכות ISO 9001  המשמש את מסגרות שיח סוד להבטחת איכות השירות. בתום האירוע העניק המנכ"ל יחד עם מר גיל ריבוש, ראש מינהל שירותי קהילה בעיריית ירושלים, תעודות הוקרה למנהלי מתחם המבריאים.

 

אורחים נוספים שכבדו את הארוע בנוכחותם היו גב' מיכל חפץ - מנהלת שרות דיור בקהילה, גב' אורלי אוסטרמן - מנהלת מחוז ירושלים, גב' שושי אספלר - אחות מנהלת תוכן חירום ופיתוח, מר ניהאד זרקאוי - ממונה מחוזי מוגבלויות, גב' אפרת שהרבני - סגנית מנהלת מחוז ירושלים, מר עדי לשם - מפקח, מרכז מינהל מוגבלויות במחוז ירושלים ומר נחום עידו - מנהל השירות לילדים ומתבגרים.

 

מדברי מנכ"ל משרד הרווחה באירוע: "אני מודה לכל השותפים במלאכה. לצוות משרד הרווחה, לעיריית ירושלים, למנכ"ל שיח סוד הרב שמעון לוי, ולכל צוות שיח סוד. במיוחד לאלו ששהו כאן סביב השעון בצורה מסורה מאוד במשך חודשי ההתמודדות. אני מאחל לכולנו שהמתחם יישאר סגור ולא נזדקק שוב לשירותיו."

 

מדברי מר גיל ריבוש, ראש מינהל שירותי קהילה בעיריית ירושלים: "המשבר האחרון המזמן לנו בעיר אתגרים רבים, הוכיח לנו כי יש עם מי לצאת לקרב! עם עמותות שמגלות מצוינות כמו שראינו פה בשיח סוד היום!"

 

מדברי גב' אורלי אוסטרמן, מנהלת מחוז ירושלים במשרד הרווחה: "הסיור היום הוא משאלה שהתגשמה. היה לנו חשוב שמנכ"ל משרד הרווחה יתרשם מהמנהיגות ומלקיחת האחריות שגיליתם. האכפתיות של הצוות כולו בשיח סוד הייתה ניכרת לאורך כל הדרך. ניכר שכל הצוות בארגון מחויב ומסור. אני גאה בכך ששיח סוד הנו חלק ממחוז ירושלים וממינהל מוגבלויות בכלל."

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד, הודה למשרד הרווחה על שיתוף הפעולה הנדיר באיכותו ועל הקשב ליוזמה של שיח סוד לטיפול במבריאים בזמן של משבר ואי וודאות. כמו כן בירך הרב שמעון לוי על מיזמיה של עיריית ירושלים להנגשה וסיוע לתושבים עם מוגבלויות.

 

  

 

IMG_4548.jpg IMG_4551.jpg IMG_4554.jpg IMG_4556.jpg IMG_4557.jpg IMG_4560.jpg IMG_4566.jpg IMG_4571.jpg IMG_4575.jpg IMG_4577.jpg IMG_4580.jpg IMG_4582.jpg IMG_4585.jpg IMG_4586.jpg IMG_4588.jpg IMG_4590.jpg IMG_4594.jpg IMG_4598.jpg IMG_4608.jpg IMG_4609.jpg