כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהבמעגל השנה"עשרים שנה לא הייתי בבית הכנסת ביום כיפור"
שלישי, 05 אוקטובר 2021 09:15

"עשרים שנה לא הייתי בבית הכנסת ביום כיפור"

שיחת טלפון נרגשת שקיבל צוות נופשון שיח סוד במוצאי יום כיפור, סיכמה במדויק את התחושות הגואות לאחר יום מרומם בו שירותו כלגיון מובחר המטפל בבניו של המלך. "עשרים שנה לא הייתי בבית הכנסת ביום כיפור", סיפרה אימו של חניך שהתארח בנופשון, "השנה, ידעתי שהבן שלי מקבל אירוח מכל הלב, ברמה מקצועית גבוהה ובקדושה המתאימה לגודל היום, והייתי במשך אחת עשרה שעות בבית הכנסת, בלי לצאת מפתחו, התפללתי על כל העניינים."

 

 

שליחות הקודש בנופשוני סביון של שיח סוד מגיעה לשיאה בימים הנוראים ובחגים. מאות משפחות יכולות לחגוג את החג ברוגע בידיעה שילדיהן מקבלים אווירת חג למהדרין עם טיפול מקצועי מסור.

 

כחלק ממהפכת הדיוק המקצועי שמוביל שיח סוד חולקו החניכים לקבוצות וקיבלו מענה מתאים בהכוונה מהמסגרות השונות המתמחות באוטיזם, במש"ה ובמוגבלויות נוספות בכל התפקודים. ספרי הוראות העבודה של שיח סוד הקיימים על פי תקן ISO9001  מבטיחים הטמעה של הרצף הטיפולי המקצועי בין המסגרות השונות עם מענה מדויק לכל חניך.

 

בימים הנוראים התקיימו בבית שיח סוד בירושלים תפילות חג עם מקהלת 'נרננה' בהשתתפות תושבי השכונה, נערכו תקיעות שופר לכל החניכים והתקיימו סעודות החגים בהידור. ההכנות לחג הסוכות מסתיימות בשעות אלו, מאות חניכים וחניכות יקבלו שירות מוקפד ומדויק ביום טוב ראשון, בשבת ובשמחת תורה נוסף לפעילות חווייתית בימי חול המועד.