כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמתמקצעיםכנס אשנב לעולם התעסוקה מבית 'יכולות', שיח סוד
רביעי, 19 ינואר 2022 10:25

כנס אשנב לעולם התעסוקה מבית 'יכולות', שיח סוד

עשרות הורים לתלמידים המסיימים מערכות חינוך מיוחד / רגיל עם התאמות, מילאו ביום ד' את אולם בית הכנסת חזון דב של שיח סוד בכנס מידע ייחודי על עולם התעסוקה הפתוח בפני תלמידים עם מוגבלויות שונות שמסיימים את מערכת החינוך.

 

מרכז 'יכולות' של שיח סוד הציג בכנס את מהפכת התעסוקה המאפשרת לכל חניך המסיים את מערכת החינוך להשתלב בעבודה המתאימה לכישוריו והולמת את בחירתו והעדפותיו. מסלולי ההכשרה הייחודיים הקיימים ביכולות מספקים לחניכים אפשרות התקדמות ופיתוח מיומנויות. ההשמה האיכותית אצל למעלה מ-100 מעסיקים במשק מתבצעת בליווי תהליכי עומק מול החניך ומול המעסיק.

 

"צוות 'יכולות' האיר לנו את המשך הדרך", אמר ד', הורה שהשתתף בכנס. "במשך שנים ניצלנו את חלון ההזדמנויות שהעניקה לנו מערכת החינוך המיוחד, השקענו בילד שלנו את כל יכולתנו, וכעת, עם הגיעו לבגרות אנו רואים שיש המשך איתן להשקעה הזו, מסלול רצוף של קידום בלתי פוסק."

 

נשאו דברים הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד, הרב חיים הירשמן ראש מינהל רווחה בשיח סוד שהנחה פאנל פתוח, מנהל פרויקט 'מעברים יוצרים עתיד' הרב צבי כהן שמסר הרצאה בתחום המעברים בנושא "ממתבגר לבוגר", מנהל מערך הדיור הרב יעקב דרוק שפתח חלון הצצה אל מערך הדיור ההוליסטי בשיח סוד, עו"ס ומנהל ידע ופדגוגיה הרב אברהם בנג'ו שדייק את הדגשים השונים אותם מציעות מסגרות התעסוקה 'יכולות' לכל הרמות, כולל רמות התפקוד בעצמאות גבוהה, ועו"ס הרב שלום אויש שהסביר את נושא האפוטרופסות.

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד, בירך את ההורים המשתתפים שחלקם הורים לתלמידים במסגרות החינוך בשיח סוד וחלקם לתלמידים ממסגרות אחרות, הודה לצוות העושה את מלאכתו נאמנה והחל מהגיל הרך כבר בונה את רצף ההתקדמות של החניכים בשיח סוד.

 

"מביטים פנימה, שואפים קדימה" - חזון מינהל רווחה בשיח סוד, כפי שתומצת באירוע במשפט אחד. מינהל הרווחה המספק שירותים נרחבים לבוגרים מגיל 21 ומעלה איגד את כלל שירותיו המוצעים לבוגר ולבוגרת החרדיים במידעון ברור  - מדריך לנכנס בשערי מינהל רווחה. ניתן לקבל את המדריך בכתובת אימייל: [email protected].

 

    

1.jpg 2.jpg 3.jpg