כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמעורבות בקהילהבעלי אולמות, עובדים משיח סוד והנהלה בכירה של משרד הרווחה במפגש מרגש
שלישי, 25 מאי 2021 09:35

בעלי אולמות, עובדים משיח סוד והנהלה בכירה של משרד הרווחה במפגש מרגש

ראש מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה מר גדעון שלום והמפקחת הארצית בשירות לשיקום תעסוקתי – מקצועי גב' ענת שלהב דורון קיימו סיור מרגש באולמות האירועים בירושלים.

 

בכירי משרד הרווחה הגיעו יחד עם אנשי הצוות כדי להתרשם מהעבודה במפעלים התעשייתיים בירושלים. מסגרות התעסוקה 'יכולות' של שיח סוד מעניקות שירותי תעסוקה במגוון רמות לבוגרים עם מוגבלות. מקום מיוחד תופסים המפעלים התעשייתיים אשר במסגרתם יוצאים מועסקים בקבוצה עם מדריך אל בית עסק, ושם הם מבצעים עבודה קבוצתית בשכר מותאם. לאחר שנת קורונה בפרט ומספר שנות פעילות משותפת במסגרת המפעלים התעשייתיים בכלל, הגיעו ב20.5 בכירי המשרד אל אולמות האירועים בירושלים, שם עברו מאולם לאולם וראו איך המועסקים מכינים את האולמות לאירועי הערב תוך כדי שילוב בתוכנית הקידום האישית המותווית על ידי הצוות המקצועי שעמל על הקניית סדר יום ומיומנויות נצרכות ואף מתערב באופן קונקרטי יומיומי בתהליכי העבודה.

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד, הודה למסיירים: "העובדה שבחרתם לקיים כאן את הסיור מעידה על אמון, מה שהוא הדדי וזורם גם מכיווננו. בשיתוף פעולה הדוק כמו זה שיש למשרד ולשיח סוד לאורך השנה, יש לנו אפשרות להצעיד את מקבלי השירות קדימה ולהעלות את רמתם המקצועית."

 

רגע מרגש נרשם כשצבי, בעלים של אחד האולמות, הציג לפני המסיירים את התועלת שיש לאולם מעבודת הבוגרים במסגרת מפעלים תעשייתיים: "כשאני יודע ששיח סוד עורכים את האולמות שלי אני רגוע כי אני יודע שהחניכים והצוות שאיתם לוקחם אחריות. בנוסף, הקשר החברתי הזה ללא כל ספק מועיל לנו לצוות האולם המונה עשרות עובדים".

 

מדברי מר גדעון שלום ראש מינהל מוגבלויות: "הצוות שלכם מופלא ביותר ועושה עבודה מצוינת שניכרת בשטח היטב."

 

מדברי גב' ענת שלהב דורון מפקחת ארצית: "מרגישים במשך כל הסיור את השפה המקצועית שכל הצוות כאן מדבר. את האכפתיות מכל חניך וחניך."

 

  

DSC_1826.jpg DSC_1828.jpg DSC_1836.jpg DSC_1853.jpg DSC_1864.jpg DSC_1865.jpg DSC_1902.jpg DSC_1903.jpg DSC_1983.jpg DSC_2173.jpg DSC_2224.jpg DSC_2225.jpg