כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמעורבות בקהילהעשרות רבות של חניכים בשילוב הקהילה בתפילות חג מרגשות בבית שיח סוד
חמישי, 09 ספטמבר 2021 10:46

עשרות רבות של חניכים בשילוב הקהילה בתפילות חג מרגשות בבית שיח סוד

בית שיח סוד בשכונת רוממה קיים תפילות חג מיוחדות עבור תושבי האיזור ולמעלה ממאה חניכים עם מוגבלות. בית הכנסת 'חזון דב' השוכן במבנה אירח את הציבור בראשות מקהלת 'נרננה' וחזנים יראי שמיים. כמו כן התקיימה הנגשה פרטנית של התקיעות ותפילות מותאמות לחניכים ברמות תפקוד שונות ששהו בשאר אגפי המבנה.

 

 

תושבי רוממה ומקור ברוך הגיעו להשתלב בתפילה המיוחדת ומצאו את עצמם נפעמים. אחד מן האורחים, א', תיאר את רשמיו: "האווירה הייתה מרגשת במיוחד. רגע השיא היה בשירת 'ויאתיו', בה קמו החניכים באופן ספונטני לרקוד עם המקהלה. ריקוד שפותח לבבות אטומים ומכניס בהם רגשי קודש."

 

 

בעל התוקע ציין: "איני רגשן מטבעי . אך ההתרגשות של החניכים והקהל בתפילה והשירה המשותפת עם המקהלה, הייתה משהו שלא רואים. הדאגה לכל פרט ופרט ע"י הצוות, כאשר חניכים בכל רמת תפקוד נהנו מתקיעות שופר ומתפילה מותאמת, הייתה מרגשת במיוחד."

 

 

שני ימי ראש השנה עברו על מאות משפחות בהקלה גדולה, תודות לפעילותם של נופשוני 'סביון' מבית שיח סוד בירושלים ובני ברק. הנופשונים אירחו מאות ילדים עם מוגבלות, בהפרדה בין בנים ובנות ובחלוקה לרמות תפקוד שונות. כמו כן התקיימו סדרי חג בעשרות הדירות של שיח סוד. בכל המסגרות, מהגיל הרך והלאה, עמל צוות שיח סוד להכין את החניכים והחניכות לימי הרחמים, כך שכל אחד לפי תפקודו תהיה לו שייכות למצוות הימים ולעצם מהותם. חיזוק מיוחד קיבלו אנשי הצוות השוהים עם החניכים ביום הדין, במכתב ובו תימוכין מדברי גדולי ישראל על מעלתם וזכותם של אלו הדואגים בעצם הימים הקדושים לבניו האהובים של המלך.

 

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד: "התודה מגיעה לעשרות אנשי הצוות המסורים שעזבו את בתיהם ואת מנייניהם הקבועים בראש השנה ובאו לעבודת הקודש. הן הצוות בנופשוני הבנים והן הצוות בנופשוני הבנות גילה מסירות מרגשת. הם הגיעו לשליחות אחראית ופעלו במקצועיות לפי ספר הוראות העבודה, ועם תמיכת צוותות התפעול של שיח סוד הם התמודדו בכבוד וביצירתיות עם כל האתגרים שמזמן החג. בזכותם יכולנו לעמוד במשימה של הנגשת תקיעת שופר ותפילות יום הדין לכל ילד או ילדה יהודיים שמקבלים שירות בשיח סוד. נוספו אליהם הצוותות ב-50 הדירות של שיח סוד שדאגו לכל דייר לחג מכובד ומרומם. שתעמוד להם הזכות להיוושע בכל מילי דמיטב ולגמר חתימה טובה."

 

   

WhatsApp_Image_2021-09-06_at_162749.jpeg WhatsApp_Image_2021-09-06_at_163716.jpeg WhatsApp_Image_2021-09-09_at_085318.jpeg WhatsApp_Image_2021-09-09_at_130152.jpeg