כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהמעורבות בקהילההיום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות
ראשון, 05 דצמבר 2021 08:45

היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות

מיי באנדלס – פלטפורמה לרכישת חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים שמסופקים לצרכן תוך שעה ע"י צוות עובדים ממסגרת תעסוקה 'יכולות' – שיח סוד

 

במרלו"ג ענק עם מוזיקה טובה, אווירה תוססת וקצב עבודה מהיר, עובד צוות אריזה מיוחד במינו כדי לספק במהירות שיא הזמנות של באנדלים ובהם מוצרי צריכה יומיומיים ממיטב החברות, במסגרת הפיילוט שהחלה בתחילת נובמבר  'קבוצת מיי באנדלס' (2019) המספקת חידושים טכנולוגיים בעולמות האונליין ותפעול שרשרת הספקה בתחומי הצריכה הישראלית. עד תחילת שנת 2022 בכוונת החברה להגיע לבתי הצרכנים בכל חלקי הארץ.

 

זהו שילוב של פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה, ושל עובדים עם מוגבלות השותפים למיזם חדשני. התוצאה מאפשרת ללקוחות פרטיים ועסקיים לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים ומדויקים של מוצרים יומיומיים מסקטורים שונים הנמצאים בשימוש יומיומי בכל בית בישראל. אלו נשלחים לצרכן חינם עד פתח הדלת תוך שעה מרגע ההזמנה.

 

מאיר סלע, סמנכ"ל במיי באנדלס מוסר: "אנו מביאים כיוון חשיבה חדש. השקענו משאבים רבים בבניית טכנולוגיה מתקדמת ובהון אנושי ומקצועי במטרה להעניק לצרכן חווית צריכה חדשנית ופשוטה ולחבר אותו ישירות ליצרניות המובילות בשוק ולמותגים שכולנו גדלנו עליהם תוך הענקת מעטפת שירותית ושקופה עם הלקוח. אנו גאים באמירה החברתית של המיזם המשלב עובדים עם מוגבלות שמספקים תפוקת עבודה יעילה ומקצועית."

 

הרב שמעון לוי, מנכ"ל שיח סוד: "אחד ההישגים המשמעותיים  שניתן לציין ביום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלות, הנו שילוב תעסוקתי המאפשר לכל אדם איכות חיים ועצמאות מקסימלית. אני מברך על העסקתם של מאות עובדי 'יכולות' מבית שיח סוד אצל למעלה מ-100 מעסיקים במשק, וסיפוק מיוחד הוא להיות שותפים במיזם חדשני המביא בשורה בעולם הצרכנות."