כניסת צוות |

 

דף הביתמהנעשהחדשות אחרונותהרב חיים ביטון, שר במשרד החינוך בהכרזה משמעותית במהלך פגישת עבודה במסגרות שיח סוד בירושלים
ראשון, 18 יוני 2023 11:06

הרב חיים ביטון, שר במשרד החינוך בהכרזה משמעותית במהלך פגישת עבודה במסגרות שיח סוד בירושלים

במסגרת הרפורמה להעלאה של סייעות בחינוך הכללי, נוספו סייעות החינוך המיוחד החרדי להעלאה בשכר והשוואה לתנאי הסייעות בחינוך הכללי. במהלך סיור מקצועי שנערך במסגרות שיח סוד בירושלים בנוכחות שר במשרד החינוך, הרב חיים ביטון, צוות לשכתו ובכירי משרד החינוך, הוכרזה הבשורה לעולם החינוך המיוחד, בנוגע לשכר הסייעות. הסיור נחתם בהצלחה בישיבת סיכום על השפעת משרד החינוך על האוכלוסייה עם המוגבלות וצוותות החינוך המיוחד החרדי בישראל.

 

את הסיור ליוו מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, וצוות הנהלת הארגון, שנתנו לשר הצצה למערך הדיור של שיח סוד בירושלים, וכמה ממסגרות החינוך בשכונת רמת שלמה. במהלך הסיור הגיע השר לישיבת 'שערי תבונה - שערים' וישיבת 'בליבנו בינה' של שיח סוד, והתרשם מכיתות התלמידים תוך ששומע מהתלמידים על מבצעי לימוד משניות, חומר לימודי וחוויות חברתיות.


ארגון שיח סוד ידוע כארגון השם את ההון האנושי - הצוות המקצועי מעל הכול, ומחפש כל הזדמנות לקדם את המודעות הכללית לטובת אנשי הצוות. אנשי המקצוע של שיח סוד שליוו את הסיור שמחו לשמוע כי משרד החינוך פועל למען עניין השכר של סייעות החנ"מ במחוז החרדי, ונכון לשמוע כל שיידרש על מנת לתת לאוכלוסייה עם המוגבלות בישראל את צרכיה.


הרב שמעון לוי, מנכ"ל המסגרות: "הצוות שעובד במסגרות שיח סוד ראוי לכל ההערכה שבעולם, ולתנאים הטובים ביותר שניתן לתת. אנו שמחים לראות כי במשרדי הממשלה יש נכונות לקדם ולעשות למענם. אנו פה להשמיע את קול העם ולעבוד למענו, עד שנראה שיש שוויון בכל הנושאים, כולל בשכר, בהקצאות ותנאים"

 

   

WhatsApp_Image_2023-06-14_at_130309.jpeg WhatsApp_Image_2023-06-14_at_130310.jpeg WhatsApp_Image_2023-06-14_at_130310_1.jpeg